حتی خواندن در موردش هم به انسان آرامش می دهد! :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان

حتی خواندن در موردش هم به انسان آرامش می دهد!

Dr.Qasedian | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ب.ظ

 

 

ایسلند, سرزمین آب و سنگ, یکی از شگفتی های طبیعت است, که در ادامه می توانید درباره ۲ مورد از این بی شمار شگفتی را ببینید!
یکی دایره های طلایی و دیگری خانه ای تک و تنها در جزیره ای متروک در دل آب ها!

  • دایره های طلایی

     دایره های طلایی (Golden Circle) یک مقصد توریستی در جنوب ایسلند, در دره ی زمین گرمایی فعال Haukadalur, واقع شده که بر اثر فعالیت های زمین شناسی, باعث ایجاد چشمه های آب جوشان در منطقه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

  • جزیره کوچک Elliðaey

         

    سالهاست که مسافرانی که با هواپیما از روی جزیره کوچک Elliðaey واقع در مجمع‌الجزایر Vestmannaeyjar در نزدیکی ایسلند می‌گذرند، یا کسانی که با قایق از کنار از جزیره عبور می‌کنند، متوجه کلبه‌ای روی این جزیره بکر می‌شوند.

از ۳۰۰ سال، پنج خانواده روی این جزیره زندگی می‌کردند، اما از سال‌های دهه ۱۹۳۰ این جزیره غیرمسکونی شد و دو نفر آخر ساکن در جزیره هم آن را ترک کردند.

تا اینکه در سال ۱۹۵۳ این خانه ساخته شد، خانه‌ای که آب و برق ندارد، اما ظاهرا یک سونا دارد!

تصور کنید، بتوانید یک ماهی از قیل و قال کارهای روزانه فاصله بگیرید و در این جزیره به تنهایی سر کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع بخش دوم : +

  • Dr.Qasedian

جزیره

نظرات  (۳)

  • اونیکه فکرشم نمیکنی!!!
  • آخه کو ایمیلت؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    dr.qasedian@yahoo.com
    Frequnce@gmail.com
    تو بخش تماس با من که هست!

     سلام! ببخشید من چند روز در گیر کارای انتقالی دانشگام بودم, اینترنت در دسترس نداشتم! من ولی بازم کسی رو به اسم آیصنم یا صنم یادم نیومد! میشه یه کمک دگ بکنی؟ 

  • اونیکه فکرشم نمیکنی!!!
  • فقط یه انتقاد...

    قسمت ارسال نظریات وبت خیلی امکانات محدودی داره.لطفا اصلاحش کن.

    پاسخ:
    متاسفانه این دست من نیست و مربوط به سایت خدمات دهنده blog میشه, اگه در اینده فرصت بشه و وقت ازاد تری داشته باشم حتما قالب اختصاصی و روی دامین .ir پاستا رو انتقال میدم
  • اونیکه فکرشم نمیکنی!!!
  • خیلی جالب و عالی بود.

    برام خیلی عجیبه که شما مثه بقیه پسرا دنبال مسائل ی که فقط باعث اتلاف وقت میشه،نیستی...

    امیدوارم همیشه موفق باشی و راهتو عوض نکنی...

    پاسخ:
    مرسی, ولی خوب هر کسی علاقه ای داره! و اونیکه من حتی فکرشم نمی کنم کیه؟
    و اینکه فک کنم شما قرار بود به ایمیل من فایلی رو بفرستین, هنوز چیزی به دستم نرسیده!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">