بایگانی مهر ۱۳۹۲ :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است


  گوشه و کنار اینترنت پر شده از پرتره ها و عکس های قدیمی جالب که قطعا دیدن این تصاویر لذتی متفاوت با دیدن تصاویر حتی برگزیده امروزی دارند! 

ولی امروز در یکی از همین گوشه و کناره های اینترنت با مطلبی مواجه شدم که به راحتی نمی شد ازش گذشت و گفتم این لذت رو با شما اشتراک بزارم.

پس با ادامه مطلب همراه باشید تا 14 عکس سیاه و سفیدی که توسط افراد مختلفی به صورت رنگی در آمده اند و در اختیار شما قرار گرفته اند همره باشید.

  • Dr.Qasedian



آیا شما هم مثله من اهل کتاب خوندن نیستید چونکه :

  1. کتاب ها امروزه گرون اند!
  2. وقت نداری که بشینی و یک کتاب رو بخونی؟
  3. معمولا بیشتر وقت تو بیرون خونه ای و این قابلیت رو نداری که یه کتاب چند صد صفحه ای رو همه جا با خودت این بر و اون بر ببری؟
  4. دسترسی به یک کتابفروشی مجهز و بزرگ رو نداری؟
  5. مهم تر از همه نمی دونی چه کتابی رو بخونی؟

     پس سایت کتاب سبز مطمئنا برای تو ساخته شده! این سایت با سیاست خوبی که پیش گرفته, امکان دانلود کتاب ها بصورت PDF رو برای افراد آزاد گذاشته و تو میتونی بری و کتابت رو پیدا کنی و دانلودش کنی و بعد روی تبلت ت و یا هر گجت دیگه ای که میتونی ,اونو هر جایی که هستی, مطالعه کنی!


    کتاب سبز بخش های مختلفی دارند که تو پیدا کردن یه کتاب مناسب خیلی کمک تواند. بخش های مثله کتاب هی برگزیده بر اساس نظر مردم, کتاب های پر بازدید, کتاب های جدید و ...


     در این سایت شما همچنین می تونید کتاب ها رو جهت حمایت با قیمت های پایینی خریداری کنید. 

     در این سایت شما میتونید حتی مجلات و ضمیمه های روزنامه ها دریافت و مطالعه کنید. 

     در این سایت شما با دریافت فایل دیجیتال کتاب به تنهایی باعـــث جلوگیری از قطع بسیاری از درختــــان می شوید و محیط زیـــستی قابل زیست تر برای آینده به جا می زارید.
  


  • Dr.Qasedian





      شاید اولین خبر بد برای فوتبالی ها در آستانه جام جهانی, حذف یکی از دو تیم پرتغال و یا سوئد است. ولی چرا باید تیم هایی چنین دست برای صعود به جام جهانی دست و پا بزنند در حالی که تیم هایی مثل بوسنی و هرزوگوین که شاید چندان لیاقت حضور در جام جهانیی را نداشته باشند از هفته پیش در حال تدارک چیدن برای برزیل باشند؟



  • Dr.Qasedian

گزارش من | هیلمن هالتر : اجنبی ترین خودروی ملی!

Dr.Qasedian | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ


     


      در هر کشوری بخشی از صنعت و اقتصاد آن را محصولاتی در بر می گیرند که تحت لیسانس شرکتی در کشوری غیر است و با خرید Recipe (نزدیک ترین معنی : روش تهیه) محصول, به نوعی آن را به چرخه تولید داخلی وارد می کنند. در این بین محصولات می توانند شامل هر محصولی از خودرو و قطعات آن گرفته تا مواد شوینده و دیگر محصولات مـورد نیاز روزانه انسان. 

     در کشور ما نیز این امر از سال های دور رایج بود. اما اینجا فقط قصد معرفی خودرو خریده شده ای رو دارم که سال های متمادینی نماد خودروی ملی و ایرانی شناخته می شد و هنوز هم آنرا خودروی ملی می نامیم. ولی آیا واقعا اینطور است؟

  • Dr.Qasedian

نگاره برگزیده روز : سیب سبز گرنی اسمیت

Dr.Qasedian | سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ق.ظ



سیب سبز گرنی اسمیت یک رقم از سیب است که ریشه آن به استرالیا و در سال ۱۸۶۸ بر می‌گردد. نام آن به زنی به نام ماریا آن اسمیت (به انگلیسی: Maria Ann Smith)‏ بر می‌گردد که از طریق دانه‌دهی تصادفی آن را به دست آورد. تصور می‌رود این محصول حاصل پیوند سیب خودروی اروپایی و سیب خانگی باشد.


  • Dr.Qasedian

۵ تا کار احمقانه که معمولا انجام میدیم

Dr.Qasedian | دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ



یه سری کارها هستن که اگه شخص دیگه ای انجام بده، یا توی فیلم ها ببینیم، همه میگیم: “اَاا چه آدم احمقی!”. اما خودمون وقتی توی اون شرایط قرار می گیریم، ممکنه خیلی غیر منطقی تر رفتار کنیم. اینجا یادآوری داریم از کارهای احمقانه ای که در روزمرگی خودمون زیاد انجام میدیم:



  • Dr.Qasedian

   


      اگر به خاطر داشته باشید در مطلب (تگ بزنید, کسب درآمد کنید! ولی نه زیاد.)  توضیحاتی در مورد ساز و کار انواع راه های کسب در آمد اینترنتی رو ارائه دادم. اما امروز قصد معرفی روشی رو دارم که به نظرم یکی از بهترین روش های کسب درآمد واقعی در اینترنت است.


      اگر سایت و یا حتی وبلاگی دارید که بازدید کننده بالایی داره و دارای قالبـــی قابل قبوله, پس حتما به شما توصیه می کنم تا ســـــری به ســـایت های که امـــروز قصد معرفی اش رو دارم بزنید و علاوه بر استفاده از یک دریچه برای ارتباط با دیگران, از این دریچه مقداری هم پول در بیارید.



  • Dr.Qasedian
خوب اول از همه باید بگم که اگه لطف و مرحمت شما عزیزان نبود, هرگز این بلاگ نوپا و تازه شکل گرفته نمی تونست اینقدر پر تلاش ظاهر بشه که تنها پس از یک روز ایجاد بلاگ, مقاله ی 
(میهن دانلود : از فرش به عرش!)   نوشته ی شخص بنده, به عنوان مقاله برتر روز سایت نخبگان وبلاگ نویسی و سایت آزادمهر معرفی بشه که این افتخاریست برای ما که شما را داریم.


 
از اینجا می توانید به صفحه صحبت شده در بالا بروید.




logo
  • Dr.Qasedian


      در روسیه و کشورهای اروپای شرقی چندین سال است که متأسفانه مخدری رواج پیدا کرده است که عوام به آن کروکودیل می‌گویند، این داروی شبه‌مخدر وحشت زیادی در این کشورها ایجاد کرده است، چون در کنار همه مشکلاتی که مانند دیگر داروهای مخدر به سلامتی فردی و جامعه وارد می‌سازد، یک عارضه وحشتناک دارد: کروکودیل پوست و گوشت قربانی‌اش را حل می‌کند و ظاهری شبیه یک زامبی به او می‌دهد.

      به تازگی مشخص شده است که منشأ این دارو از آزمایشگاه‌های غیرقانونی روسیه نیست، بلکه نخستین بار در آمریکا ساخته شده است. کروکودیل در واقع همان دزومورفین است است و پتنت ساخت آن در دهه ۱۹۳۰ در آمریکا ثبت شده بود.


       در وهله اول دانشمندان گمان می‌کردند که شبه‌مخدر دزومورفین، چیزی مثل متادون باشد، یعنی مخدری باشد که احتمال وابستگی به آن کم باشد.کمی بعد از کشف شدن دزومورفین، استفاده از آن در سوئیس تحت نام تجاری Permonid شروع شد، معلوم شد که این دارو سریع‌تر اثر می‌کند و میزان باقی ماندن تأثیرش از مورفین کوتاه‌تر است. بنابراین مشخص شد که حدس اولیه اشتباه بوده و از این داور نمی‌توان برای ترک اعتیاد استفاده کرد. به عبارتی دانشمندان روی دارویی حساب باز کرده بودند که میزان اعتیاد به آن از مورفین هم بیشتر بود.

      80 سال از آن زمان گذشته و متأسفانه الان روسیه گرفتار اپیدمی استفاده از این دارو شده است، این احتمال هم وجود دارد که در سایر نقاط مثل آمریکا هم این دارو رواج پیدا کند.

دلیل محبوبیت دزومورفین، هزینه ساخت بسیار کم آن و ارزان بودنش است.


          در ادامه می توانید تصاویری از آثار این مخدر بر روی بدن انسان را شاهد باشید. تصاویر ممکن است برای شما نا خوشایند باشند.



  • Dr.Qasedian

گزارش من : میهن دانلود, از فرش به عرش!

Dr.Qasedian | دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ق.ظ



-گزارشی از روزهای اول بهترین دانلود سنتر ایرانی:


      کمتر کسی رو می تونید پیدا کنید که با اینترنت و کامپیوتر سر و کار داشته باشه و میهن دانلود رو نشناسه, از همین رو تصمیم گرفتم مطلبی جالب که کمتر کسی اینو دیده و شنیده رو بازگو کنم.


      از روز هایی که میهن دانلود با فروش اینترنتی کالاهایی بی ارزش به شکل مبتدیانه تا گدایی برای یک نظر و ... سایت رو می گردوند, بگم.


  • Dr.Qasedian