گزارش من : میهن دانلود, از فرش به عرش! :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان

گزارش من : میهن دانلود, از فرش به عرش!

Dr.Qasedian | دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ق.ظ



-گزارشی از روزهای اول بهترین دانلود سنتر ایرانی:


      کمتر کسی رو می تونید پیدا کنید که با اینترنت و کامپیوتر سر و کار داشته باشه و میهن دانلود رو نشناسه, از همین رو تصمیم گرفتم مطلبی جالب که کمتر کسی اینو دیده و شنیده رو بازگو کنم.


      از روز هایی که میهن دانلود با فروش اینترنتی کالاهایی بی ارزش به شکل مبتدیانه تا گدایی برای یک نظر و ... سایت رو می گردوند, بگم.



       حتما براتون حد اقل یک بار پیش اومده که نرم افزاری بخواین و سعی در دانلود اون کرده باشید, اگه توجه کرده باشید همیشه در نمایش نتایج جستجو جزو 5 سایت اولی هست این برای یک سایت دانلود واقعا ارزشمند, ولی آیا این ارزش به همین راحتی بدست اومده؟ 

 

     خیر, چون قطعا هیچ کس نمی تواند ره صد ســــاله رو یک شبه طـی کنه و ادعای موفقیت داشته باشه. هر چیزی نیاز به تلاش و تمرکز خاصه خودش رو داره. این مطلب برای مدیران میهن دانلود هم صدق می کنه که اگه ادامه متن رو دنبال کنین می بینین که اونها هم از فرش به عرش رسیدن.



     این عکس مربوط به اولین مطلب سایت میهن دانلود هست :


      البته من فکر میکنم مطالبی قبل از این بوده که پاک شده ولی به هر حال این اولین مطلبی هست که شما تو سایت می بینین که چطور برای یک نظر خواهش و تمنا میکنه, جالب نیست؟


این هم عکسی از یه مطلب دیگه تو همون صفحه های اولی,

      تو این عکس هم دو نکته خودنمایی می کنه :

 
1. بازم در خواست یک نظر از بازدید کننده ها

2 . آیا سایتی که بیش از 1 میلیون در ماه بازدید داره, نباید یک نظردهنده داشته باشه؟ اینجا یکم تناقض احساس میشه.(البته اگه اول این فرض رو قبول بکنیم که  چطور یک سایت که تازه راه افتاده و یک ماه هم از عمرش نگذشته! بیش از 1 میلیون بادید در ماه داشته؟! آیا پیش بینی کرده بودن ؟)

 


    این عکس هم بی ارتباط با عکس قبلی نسیت فقط  اینجا دیگه اوج کاره نویسنده سایت بوده:





     این مطلب هم فاصله زیادی با مطلب عکــس بالا نداشت, جـــالبه که در این مدت کوتاه 500 هزار نفر به میانگین بازدید ها اضافه شده! و جالبتر اون جمله ای که ادعای سنگینی رو به همراه داره : بودن جزو 10 سایت برتر ایران.آیا سایتی که هنوز هم جزو این 10 سایت برتر نشده, اون موقع تونسته به این موفقیت دست پیدا کنه؟ پس چطور این سایت برتر یک نظر دهنده هم نداشته؟

این هم چند عکس دیگه که نیازی به توضیح خاضی نداره و فقط باید تماشا کرد و  لذت برد!


+
+
+
+
                


خوب تو این هم چند روش جالب دیگه برای در خواست نوشتن نظر برای مطالب رو دیدیم. از لعن و نفرین برای کانکشن شما تا قسم خوردن جون عزیزانتون.


و بسیار بسیار دیگر از این درخواست ها که اگه دوست داشتین خودتون سری به سایت بزنید.اما اگه بخوایم مطلبی جالب تر از عکس های بالاتر رو تو این سایت پیدا کنیم مطمئنا سیستم فروش اینترنتی سایت هست که به ابتدایی ترین شکل اقدام به این کار کرده اند. یعنی این طوری:



   البته لیست محصولات جادویی این سایت بلند بالا بود ولی خوب من همین ها رو که جالبتر به نظر میرسیدند رو دستچین کردم. در این عکس هم علاوه بر اینکه از یک نوع کیفیت جدید یعنی کیفیت تلویزون جدید(که فکر می کنم منظور LCD بوده) پرده برداری شده, یک آمار جالب دیگه هم منتشر شده:یعنی یکی از 3 فیلم پر ببیننده جهان! (البته مطمئنا نویسنده راضی نخواد بود اگر شما به این آمار شک کنید, مثل آمار بازدید سایت یا رتبه سایت!)



      همه ی این ها رو گفتم تا به اینجا برسم که این سایتی که شما در بالا مشاهده کردین و همچنین نویسنده ی مطالب بالا, الان دیگه همون سایت و همون نویسنده 7 سال پیش نیستند. بلکه حالا این میهن دانلودی شده با بازدیدی قطعا میلیونی و نویسنده ای که خود چندین نویسنده ی دیگر رو مدیریت می کنه.                                       بله;  این همه تلاش و زحمت به ظاهر فکاهی حالا تبدیل به ثمره ای قطعا ارزشمند شده که شما می تونین تو عکسی که از سایت معتبر alexa (سایتی جهت رتبه بندی سایت های دیگه)گرفته شده, شاهد پیشرفت میهن دانلود باشد :



    همون طور که میبینین هنوز هم جزو 10 سایت برتر ایران نیست ولی خوب 39 مین سایت هم چیزی از 10 تا کم ندارن چه بسا دور نیست روزی که میهن دانلود رو جزو 10 سایت برتر ایران هم ببینیم.



      یادتون هست که چطور برای یک نظر نویسنده خواهش و تمنا می کرد, فکر می کنید هنوز هم بخش نظرات مثله قدیم زیاد مشتری نداره؟ خوب شما به من بگید:



این جدید ترین مطلب میهن دانلود که تعداد نظرات گویای همه چیز هست.



و بخش تبلایغات و فروش اینترنتی رو هم فراموش نکنیم که به چه مثیبتی راهش رو پیش می برد. نظرتون در مورد تبلایغات کنونی سایت چیست؟





این بخش کوچکی از تعرف ها است که قیمت های بالای تبلیغات گویای رتبه و جایگاه بالای سایت بین مردم هست.




سایت میهن دانلود فقط به این بخش های محدود نمیشه, امروزه کار های بزرگ دیگه ای هم در دست داره, از ارائه سرویس هاستینگ قدرتمند میهن هاست گرفته تا دوبله کردن انیمیشن ها و بازی ها توسط خوده سایت.البته تنها نکته منفی که هنوز هم همراه سایت 39ام ایرانه, قالب ساده و حتی میشه ضعیف گفت,هست. اگه هرچه سریع تر برای قالب سایت هم فکری بکنند, شاید به 10 سایت برتر دست پیدا کنند.


در پایان خواستم به بگم که اگر شما هم کاری رو تازه شروع کردین , مهم نیست تلاش های الان شما چقدر مضحک و بی ارزش به نظر برسن مهم اینه که در آینده چه نتیجه ای دارند.امیدوارم اون علی آقایی که در تاریخ 28 اگوست 2007 منتظر یک نظر خشک خالی بود و حالا نمی دونه کدوم نظر رو بخونه و کدوم رو نخونه هم بیاد این مطلب رو بخونه تا ببینه که الان کجاست و این راه رو ادامه بده.


پ.ن: نزارین منم به گدایی نظر بیافتم, خودتون نظر بدین. در ضمن فیلم اخراجی های 4 هم بدون سانسور با کیفیت بهتر از مانتیور های جدید هم داریم,به تعداد محدود :)


logo

  • Dr.Qasedian

نظرات  (۳)

با سلام و عرض تبریک ولادت امام هادی (ع)
مطلب شما برگزیده ی امروز آزادمهر است و در سایت حرف تو (مجمع نخبگان وبلاگ نویسی) با آدرس:
منتشر شد.
"ز سوی عرش رحمن، نوید شادی آمد/بشارت ای محبان، امام هادی آمد
کجایی یابن زهرا بده عیدی مارا/که روح عشق و ایمان امام هادی آمد"
پاسخ:
عید شما هم به مبارکی و تهنیت بگذره.

سلام و عرض خسته نباشی و همچنین تشکر از لطف شما. 
البته من اخر متن نوشتم که تلاش نویسنده قابل ستایشه و یکم هم مردم مقصر بودن. ولی خوب سایتی که بازدید نداره نظری هم نداره.

در ضمن دیدگاه شما به علت استفاده از الفاظ نادرست کمی سانسور شد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** khob to ham age enghad zahmat mikeshidi kasi nmiomad nazar bd to ham khahesh tamana mikardi ********

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">