گزارش من | حضور آدم فضایی ها در جام جهانی, هشتکی که معروف شد! | بخش اول :: Pasta Blog

Pasta Blog

The title of your home page
Pasta Blog
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
نویسندگان


      خبری که این چند روزه حسابی شبکه های اجتماعی و فوتبال رو درگیر خودش کرده, علائم و افراد مرموزی هستند که دور و بر زمین ها و مسابقات فوتبال سروکله شون پیدا میشه! مطئمنا بعضی هاتون عکس و یا حداقل خبرها رو شنیدید ولی من تصمیم گرفتم از اولین روزی که این اتفاقات شروع شده تا اخرین اتفاقات پیرامون این حادثه رو براتون گزارش بدم تا شما هم در جریان آخرین اخبار باشید.




       با گسترش اینترنت و ارتباطات بین جوامع مختلف,این فرصت پیش اومده که با ایجاد موجی بین مردم, برای مدتی هم که شده سره مردم رو بند کرد, نمونه اش رو هم همین چند وقت پیش داشتیم, قضیه پپسی و ماه رو که فراموش نکردین؟

 

   ولی چند روزه که موجی جدید شروع شده اما با وسعتی بسیار بسیار بزرگ تر. همه چیز از یه هفته پیش در ریو دوژانیرو شروع شد:



  • کوه شوگرلوف ریو دوژانیرو :




     ساکنان شهر ریو دوژانیرو یکشنبه‌شب بهت‌زده شدند. آنها چندین علامت و دایره ناشناخته را روی کوه شوگرلوف مشاهده کردند. آنها در ابتدا شاهد لیزر سبزی بر روی کوه 396 متری شوگرلوف بودند که به تدریج بزرگ شده تا به علامتی مبهم تبدیل شده است!


       این علامت مبهم کم کم به لوگویی بزرگ با توپ فوتبالی در مرکز آن تبدیل شد که در عکس بالا شاهد آن هستید. مطمئنا این اتفاق با میزبانی ریو و برزیل در جام جهانی 2014, بی ربط نیست.


      ولی تمام ماجرا این نبود, شوک بزرگتری در انتطار مردم ریو بود! لوگو توپ برای دو ساعتی در بالای کوه بود تا اینکه محو شد ولی بعد از لوگو, جمله ی winner Takes earth# پدیدار شد!



      این اتفاق سیلی از پست ها و تصاویر در توییتر و فیسبوک و ... به راه انداخت! ماریا کلارا روچا 27 ساله نیز در این مورد توییتی داشته که :« تمام زندگی ام را در ریو زندگی کرده ام و هرگز چنین چیزی ندیده بودم. بسیار ترسناک است, می خواهم معنی اش را بدانم.»

 

  • هاکنی مارشز, انگلیس



    

       ولی اتفاقات بالا فقط به ریو خلاصه نمی شد. فردای اون روز در محل تمرین تیم نوجوانان انگلیس اتفاقی عجیب تر از ریو افتاد! توپی 3 متری با همان لوگوی توپ معروف که طوری روی زمین قرار گرفته که انگار از فاصله روی زمین افتاده و چند متری زمین رو شکافته و متوقف شده.


    


   به گفته اهالی محل, ساعاتی از محل دود بر می خواسته تا اینکه پلیس به محـــل رسیده و دور منطقه را حصار کشیده. البته به غیر از این توپ 3 متری, دو هزار توپ کوچکتر با سایز های مختلف روی زمین افتاده بودند که منقش به همون لوگوی معروف بودند.




این اتفاق چندین بار دیگر هم در نیویورک و المان و دیگر جاها رخ داد که بزودی مطلبی هم در این مورد میزارم.

اگر می خواهید بیشتر از این هم متعجب و سورپرایز بشید, این چند روز رو با پاستا بلاگ همراه باشید تا دیگر جاهایی که این اتفاق مشاهده شده, مطلع بشید!


logo



نظرات  (۱)

namirim?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">